To małe niegdyś przesiębiorstwo, a właściwie mały sklepik w Turynie przy Via San Tommaso 10, dziś jest jednym z najważniejszych producentów kawy. Historia Lavazza to historia firmy, która od ponad 120 lat realizuje wizję opartą o pasje do pracy, produktu i tradycji.
Lavazza to firma, która w swej filozofii działania stawia na pierwszym miejscu ludzi, ich potrzeby, pragnienia i namiętności. Jak mawia jej obecny właściciel:
Nasza współpraca z Lavazza trwa już nieprzerwanie od ponad dekady. Została ona zapoczątkowana w momencie wprowadzenia do urządzeń vendingowych systemu Lavazza Blue. Jest to system serwowania napoi przy użyciu kapsuł. Ten niegdyś unikatowy, a teraz już znacznie popularniejszy system, pozwala serwować kawę z urządzenia vendingowego o bardzo wysokiej jakości poprzez zachowanie powtarzalnej, ścisłej receptury, przy wysokim ciśnieniu zaparzania oraz absolutnie najwyższej świeżości produktu.
Kolejnym bardzo dużym atutem tego rozwiązania jest możliwość częstych zmian mieszanek kawy bez konieczności regulacji zestawu zaparzania, jak ma to miejsce w tradycyjnych urządzeniach. Spośród wielu kompozycji ziaren, każdy znajdzie coś dla siebie, od 100% Arabiki po różne inne mieszanki o odmiennych smakach: zarówno słodkie i aromatyczne, jak i pełne i intensywne.
W urządzeniach Lavazza Blue dostępna jest także możliwość przyrządzania tradycyjnej kawy ziarnistej świeżo mielonej, tak lubianej przez polskich konsumentów. Mieszanki takie jak Crema e Aroma, Gran Espresso, czy Tierra to tylko najbardziej znane z szerokiej gamy rodziny Lavazza.
Urządzenia Lavazza Blue przeznaczone są dla klientów przedkładających różnorodność oraz jakość serwowanego produktu ponad inne atuty. Dedykowane szczególnie w miejsca rekreacji i podróży ale i do biur, uniwersytetów, szpitali oraz fabryk. Posiadając wieloletnie doświadczenie wiemy, że Twoja firma może mieć różne potrzeby w zależności od miejsca montażu urządzenia. Inne systemy sprawdzą się w biurach, stołówkach czy recepcji.
Urządzenia Lavazza Blue charakteryzują się bardzo estetycznym i nowoczesnym wyglądem tak, aby przyciągnąć uwagę konsumentów oraz podnieść prestiż przygotowanego produktu.