32 307 03 90

FAQ

Potrzebujesz wsparcia?
Przygotowaliśmy dla Ciebie zestaw cennych odpowiedzi.

Sprawdź, czy pytanie, które Cię interesuje znajduje się na liście i rozwiń odpowiedź.
W przeciwnym przypadku skontaktuj się z nami. Z chęcią udzielimy odpowiedzi na Twoje pytania.

Co to jest vending?

Vending to w pełni zautomatyzowana forma zaopatrzenia ludzi w produkty, których w danym momencie potrzebują poprzez specjalne automaty.
Te nowoczesne, ciekawie zaprojektowane i wygodne w użyciu urządzenia, zapewniają atrakcyjną dystrybucję produktu w dowolnie wybranym przez Ciebie miejscu.

Vending oszczędza Twój czas, pozwala zminimalizować koszty, maksymalnie wykorzystać przestrzeń, a przede wszystkim precyzyjnie dotrzeć do indywidualnych klientów.

Ile kosztuje automat vendingowy?

Wszystkie oferowane przez nas automaty, jak i świadczone usługi są bezpłatne w ramach naszego pełnego programu usług. Maszyny Impuls Group są instalowane, magazynowane i naprawiane bez żadnych kosztów. Odwiedź naszą stronę dotyczącą współpracy, aby uzyskać więcej informacji na temat dzierżawy lub wynajmu automatu sprzedającego.

Jak często mój automat będzie napełniany?

Automaty są napełniane w zależności od ilości sprzedaży - im więcej maszyna sprzedaje, tym częstsze mogą okazać się dodatkowe wizyty. Jesteśmy na to w pełni gotowi. Na ocenę wymaganej częstotliwości wizyt u dostawcy pozwala nam inteligentny system wbudowany w każdą maszynę, alarmujący o takiej potrzebie.

Przeczytaj więcej o naszym inteligentnym systemie płatności i monitorowania bądź skontaktuj się z nami w razie dodatkowych pytań.

Jakie obszary kraju obsługuje Impuls Group?

Możemy umieścić automaty w dowolnie wybranym miejscu w całej Polsce. Impuls Group działa we wszystkich 16 województwach, zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych.

Sprawdź naszą mapę i skontaktuj się z siedzibą odpowiedzialną za Twój region bądź zadzwoń na ogólną infolinię i dowiedz się więcej.

Jak obsługiwane są zwroty kosztów i naprawy?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest dostępne pod numerem telefonu znajdującym się w prawym górnym rogu na każdym z naszych automatów. W zależności od regionu, numer ten będzie się różnił. Każdy z numerów można znaleźć także za pomocą zakładki kontakt.

Skontaktuj się z nami w dogodny sposób, za pośrednictwem naszego facebooka, dzwoniąc do nas we wskazanych godzinach bądź pisząc maila (biuro@impulsgroup.pl), by zgłosić problem lub uzyskać zwrot niesłusznie pobranej kwoty.

Reklamacja musi zawierać: lokalizację, w której ta sytuacja miała miejsce, numer automatu oraz opis zdarzenia. Pamiętaj jednak, że zgłoszenie musi mieć miejsce w dniu wystąpienia incydentu (lub w następny dzień, jeżeli zdarzenie nastąpiło poza godzinami pracy Biura Obsługi).
Większość napraw jest wykonywana w ciągu 1-2 dni roboczych, w zależności od problemu. Zwroty pieniędzy natomiast są zazwyczaj rozwiązywane od ręki, zaraz po pozytywnej weryfikacji problemu w systemie transakcji.

Jak długo trwa instalacja automatu sprzedającego?

Czas potrzebny na zainstalowanie automatu zajmuje od kilku do kilkunastu dni roboczych. Proces ten wygląda następująco:

Krok 1: Odbędziemy pierwszą niezobowiązującą rozmowę (zwykle telefoniczną) w celu ustalenia podstawowych faktów.

Krok 2: Umówimy się na spotkanie, aby przedstawiciel osobiście mógł zobaczyć miejsce, omówić Twoje potrzeby i doradzić rozwiązania.

Krok 3: Przygotujemy maszynę według wskazanych wytycznych.

Krok 4: Gdy automat zostanie dostosowany, Klient dostanie informację o tym, że montażysta wybiera się do niego zainstalować maszynę we wcześniej wskazanym miejscu.

Krok 5: Gdy sprawdzisz, czy wszystkie ustalenia zostały dotrzymane, podpiszemy umowę.

Czy oferujecie automaty na wynajem na własne potrzeby?

Z chęcią przeanalizujemy Państwa potrzeby i odpowiemy, czy jesteśmy w stanie im sprostać. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z naszym biurem.

Z jakim rodzajem firm i organizacji współpracujecie?

W zasadzie nie ma branży, w której byśmy obecnie nie działali i lokalizacji, do której nie mielibyśmy dostosowanego rozwiązania. Obsługujemy i wstawiamy różnego rodzaju automaty, m.in. do biur, szkół, uniwersytetów, banków, szpitali, siłowni, centrów rozrywki, centrów handlowych, dworców kolejowych, zajezdni autobusowych, firm zajmujących się produkcją, a nawet przy przystankach. Nasza zróżnicowana gama maszyn pozwala nam znaleźć odpowiednie i niedrogie rozwiązanie vendingowe dla większości firm, organizacji, lokalizacji czy nietypowych środowisk.

Jakie rozmiary mają automaty vendingowe?

Posiadamy szereg maszyn w różnych rozmiarach. Naturalnym jest, że wybierając automat sprzedający do swojej siedziby, musi się on zmieścić w przydzielonej mu przestrzeni. Niektóre z nich mogą wygodnie zmieścić się na blacie, podczas gdy inne potrzebują kilku metrów otwartej przestrzeni. Bez względu na to, ile masz miejsca, z pewnością doradzimy Ci odpowiednią maszynę.

Czy posiadacie zdrową żywność w automatach?

Tak. Sporo naszych maszyn zostało dostosowanych do potrzeb klienta w taki sposób, aby mogły one sprzedawać wiele zdrowych produktów i świeżą żywność. Są to nie tylko fit sałatki obiady czy kanapki, ale także różnego typu batoniki musli itp.

Czy wasze maszyny sprzedają kanapki i dania na wynos?

Tak. Posiadamy wyspecjalizowane urządzenia do sprzedaży żywności przeznaczonej do podgrzania. W tego typu automatach jest możliwe umieszczenie zróżnicowanych dań i smaków, a klient ma możliwość pełnego ich przeglądania.

Co się stanie, gdy automat zostanie zniszczony?

Jeśli maszyna w Twojej firmie zostanie uszkodzona przez wandalizm lub próbę kradzieży, nie będziesz za to ponosić odpowiedzialności. Naprawimy lub wymienimy maszynę bezpłatnie. W wyjątkowo krytycznych sytuacjach poprosimy o pomoc organy ścigania.

Wybór najlepszej lokalizacji oraz wymaganej skali zabezpieczeń dla automatów sprzedających może pomóc zapobiec wandalizmowi.

Co to są automaty vendingowe?

Automaty vendingowe to samoobsługowe maszyny sprzedające, w których użytkownik może kupić produkty (głównie warianty spożywcze i produkty codziennego użytku) płacąc zbliżeniowo (aplikacją, kartą bankową lub pracowniczą) bądź wrzucając odpowiednią kwotę. Automaty zajmują stosunkowo niewiele miejsca, są energooszczędne, dostępne 24h/7 i na bieżąco monitorowane pod kątem uzupełnienia braków, zachowania czystości oraz ich poprawnego stanu technicznego. Nasza oferta automatów vendingowych zawiera między innymi:

- automaty do napojów ciepłych
- automaty do napojów zimnych
- automaty do przekąsek
- automaty obiadowe
- ekspresy do kawy
- dystrybutory wody

Więcej w zakładce oferta.

Kto ponosi koszty wstawienia automatu?

Cały koszt wstawienia automatu, koszty serwisowania oraz systematycznego uzupełniania maszyny ponosi firma Impuls Group.

Co to jest usługa vendingowa i na czym polega?

Usługa vendingowa zaczyna się jeszcze przed zainstalowaniem automatów vendingowych w Państwa firmie. To doradztwo w sprawie miejsca instalacji oraz wyboru odpowiedniego modelu maszyny do danej lokalizacji, a następnie wstawienie automatu bez nakładu kosztów i pracy.
Po stronie Klienta jest udostępnienie przestrzeni, natomiast całą resztą zajmuje się Impuls Group. To my zapewniamy montaż, cykliczne uzupełnianie automatów, czyszczenie oraz serwis. Ponadto, do dyspozycji klienta udostępniamy infolinię, gdzie klient może liczyć na wszelkie wsparcie podczas całego okresu naszej współpracy.

Efektem tego rodzaju usługi jest zagwarantowanie pracownikom, Klientom lub odwiedzającym gościom, ciepłych i schłodzonych napojów, przekąsek, gotowych dań czy kanapek - wszystko w sposób wygodny i tani.

Czy istnieje możliwość wyboru automatu z własną grafiką?

Tak, możemy dostosować wygląd automatu do oczekiwań Klienta poprzez dopasowanie do osobistych preferencji czy stylistyki wnętrza. Zwykle instalowane przez nas automaty oklejone są jedną z naszych nowoczesnych grafik, jednak na życzenie Klienta, jesteśmy w stanie dostosować wygląd automatu do indywidualnych potrzeb.

Co jest potrzebne, aby zainstalować automat vendingowy?

Potrzebne są zaledwie dwie składowe: udostępnienie niewielkiej przestrzeni przez klienta i dostęp do prądu.

Czy w automacie jest świeżo mielona kawa?

Tak, zdecydowana większość automatów z naszej oferty ma wbudowany profesjonalny młynek i zaparzacz do kawy, co w połączeniu z odpowiednim ustawieniem parametrów pozwala otrzymać pełnię aromatu ze świeżego ziarna.

Czy wymagane jest podpięcie automatów do źródła wody?

Nie jest wymagane, lecz jest przez nas rekomendowane. Automaty mogą być podpięte pod system doprowadzający świeżą bieżącą wodę, bądź też jest możliwość wbudowania zbiornika wodnego znajdującego się wewnątrz maszyny.

Czy automaty z gorącymi napojami mają wbudowane filtry wody?

Tak, dbamy o jakość każdej składowej tworzącej finalny produkt, dlatego bardzo ważna jest dla nas jakość wody. W każdym z naszych automatów został zainstalowany system filtracji Brita, o którym więcej jest wspomniane w zakładce "rozwiązania" na naszej stronie.

Zainteresowany?
Umówmy się na niezobowiązującą rozmowę. Skontaktuj się z nami

Kontakt O nas Oferta automatów