32 307 03 90
Rozwiązania:

Inteligentny
system zarządzania

Nowatorskie zarządzanie dla najlepszej możliwej obsługi

Chcąc zminimalizować możliwość błędów i móc usprawnić szybkość reakcji w naszych automatach, wprowadziliśmy w codzienne działania system sztucznej inteligencji. Łączy on aplikację, automat, dostawcę produktów, administrację, techników i magazyn. Dzięki temu, w największym możliwym stopniu, jesteśmy w stanie kontrolować nasze maszyny, dobrze zarządzać kadrą pracowników oraz komunikować się z naszymi klientami.

To rozwiązanie pozwala nam na wgląd w stan zatowarowania oraz zrozumienie błędów w maszynie w czasie rzeczywistym. Ponadto, specjalnie powołane osoby przeprowadzają analizę sprzedaży i zlecają wymianę mniej popularnych produktów w automacie.

System ten jest ukłonem w stronę indywidualnego podejścia do klienta i jego maksymalnego zadowolenia ze świadczonych usług. Takie rozwiązanie jak dotąd funkcjonowało w nielicznych firmach europejskich. Firma Impuls stawia sobie za cel, by oferować to, co niezawodne i innowacyjne również na polskim rynku vendingowym.

Ponadto, system jest kompatybilny z dedykowaną aplikacją, która dostarcza użytkownikom najróżniejsze benefity. Przeczytaj więcej o naszej aplikacji lojalnościowej odwiedzając zakładkę rozwiązania.

Szybka obsługa automatów

Dzięki aplikacji, nasi serwisanci są dokładnie poinformowani, co w automacie powinno być uzupełnione. Sprawia to, że nie chodzą oni po terenie firmy tam i z powrotem. Jest to udogodnienie szczególnie ważne w sytuacjach, gdy pracownik ochrony musi nadzorować obecność osób z poza firmy, poświęcając swój czas, aż do momentu pełnego załadowania i wyczyszczenia maszyny przez dostawcę.

Tworzymy wyjątkowy zespół z naszymi partnerami

Kliknij w wybranego partnera, aby dowiedzieć się więcej

Zainteresowany?
Umówmy się na niezobowiązującą rozmowę. Skontaktuj się z nami

Aplikacja lojalnościowa Współpraca Kanapki dedykowane