Nowatorskie zarządzanie dla najlepszej możliwej obsługi
Chcąc zminimalizować możliwość błędów i móc usprawnić szybkość reakcji w naszych automatach, wprowadziliśmy w codzienne działania system sztucznej inteligencji. Łączy on aplikację, automat, dostawcę produktów, administrację, techników i magazyn. Dzięki temu, w największym możliwym stopniu, jesteśmy w stanie kontrolować nasze maszyny, dobrze zarządzać kadrą pracowników oraz komunikować się z naszymi klientami.
To rozwiązanie pozwala nam na wgląd w stan zatowarowania oraz zrozumienie błędów w maszynie w czasie rzeczywistym. Ponadto, specjalnie powołane osoby przeprowadzają analizę sprzedaży i zlecają wymianę mniej popularnych produktów w automacie.
System ten jest ukłonem w stronę indywidualnego podejścia do klienta i jego maksymalnego zadowolenia ze świadczonych usług. Takie rozwiązanie jak dotąd funkcjonowało w nielicznych firmach europejskich. Firma Impuls stawia sobie za cel, by oferować to, co niezawodne i innowacyjne również na polskim rynku vendingowym.
Ponadto, system jest kompatybilny z dedykowaną aplikacją, która dostarcza użytkownikom najróżniejsze benefity. Przeczytaj więcej o naszej aplikacji lojalnościowej odwiedzając zakładkę rozwiązania.